peppad

Hemma från teorilektionen alltså, gick faktiskt väldigt smärtfritt. Intressant och ja, smärtfritt helt enkelt. Dessvärre missar jag morgondagens lektion eftersom jag jobbar till 6 och det är då lektionen slutar, lite småtråkigt men ja ja. Jag bokade också mina två första körlektioner så jag känner att jag är riktigt peppad på körkortet nu, faktiskt. Jag är ganska pepp på det mesta här i livet, till och med att kila ut och springa. Så varför inte ta vara på motivationen och kila ut med en gång? Jo, det ska jag nog göra, nu på momangen!

PUSS

Kommentarer
Postat av: driola

heeey! nej jag såg inget meddelande? du kan ju skicka sms och berätta vad det var om?

2009-07-28 @ 21:08:09
URL: http://driola.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Man blir verkligen riktigt pepp när man börjat med lektionerna! Känns som körkortet inte alls är långt borta! ;)

2009-07-29 @ 00:25:20
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback