lilla, fina glädjespridare

Vilken superduper uppdatering jag gjort idag, fy skäms! Direkt efter jobbet cyklade jag hem och därefter åkte jag och familjen ner till familjen Mejman som jag fotograferade i vintras. Busade tokmycket med deras bebis Alex som har vuxit något otroligt, dock samma söta, härliga unge som jag minns honom. Han är så himla söt, en riktig glädjespridare! Jag tänkte faktiskt pallra mig ner till Nautilus imorgon för första gången sen jag slutade skolan typ, fy vad lat jag har blivit. Jag är ju ledig imorgon så det blir nog riktigt bra tror jag.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: visst är dom snygga! :)

jag använder Tahoma ;)

2009-07-30 @ 11:46:37
URL: http://beccaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback