att du aldrig kan bestämma dig

God morgon.
Eller ja, jag unnade mig en rejäl sovmorgon så svärfar Thomas trodde jag dött här inne på Johans rum. Jag kanske borde börja sätta klockan och skola in mig innan skolan börjar, så slipper jag försova mig första veckan i alla fall. Nå ja, vi ska till Linköping och kika runt lite. Vädret är urmysko så jag har lite ångest för vad jag ska ha på mig....jeans - kortbyxor, kortbyxor - jeans?! Suck, jag blir tokig. Dessutom kom jag på nu att jag inte vet vad jag ska ha upptill, linne - tshirt, tshirt - linne?! Ja, jag får väl klura vidare helt enkelt, helst innan Johan kommer hem så slipper jag höra den där djuuuupa sucken som betyder: "Att du aldrig kan bestämma dig". Men sån är jag, han har bara sig själv att skylla, typ.

Ikväll åker jag hem eftersom jag ska till Stockholm imorgon och kolla upp knät...igen.
Onsdag & fredag är det jobb, troligtvis lördag också.
Imorgon eller ikväll får ni en massa bilder från helgen, så håll utkik!
PUSS

Kommentarer
Postat av: matilda

vilka probleeeem du har ;D

2009-08-02 @ 18:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback