Renovering på G

Sisådär, nu har jag äntligen fått igång mitt projekt: "Renovera rummet", någon stor renovering blir det inte, mest ut med det gamla och in med lite nya grejer. Mitt soffbord, datorskärm ligger redan på blocket, snart kommer även min soffa där. Kika in vettja, om ni är intresserade. Nu har jag dessutom kikar ut de möbler jag vill ha till mitt rum, en byrå från Malm, en fotölj från Ektorp och ett litet bord från Noresund, allting Ikea.

   

Jag tror det kommer bli kanon, dessutom fick jag ju faktiskt ett presentkort på Ikea av Johans mamma och pappa, kanonbra! Ikväll ska jag umgås med Mickis & Ellen, bowla, se på film och äta fruktsallad. Jag tror det kommer bli finfint.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Svar: jag trodde inte heller att jag skulle våga, jag var rädd att det skulel göra ont! Men Sebastian var med och typ övertalade mig lite.

Det gick så himla fort så det gjorde liksom inte ont, därimot så ömmar det endel efter. Men jag tycker det är värt det! :)

2009-01-10 @ 17:17:25
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Föresten, sånna där byråer har jag (fast vita). faktiskt ritkigt bra och funkar även att ha senare i livet ;)

2009-01-10 @ 17:18:34
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback