Rosetter & fina, underbara ting

Torsdag, 8/1, 2009. Dagen har varit perfekt, helt utmärkt om man bortser från den eviga huvudvärken som startade klockan 9 i morse. Nu har den tack och lov slutat men ja, usch för huvudvärk. Vi har i alla fall startat med våran skoltidning, jag och Clara arbetar med heminredning, mat, och mode. Dessutom har vi ett lite större arbete på G om bloggare, vi har därför idag försökt fått tag i så många bloggare som möjligt för en intervju. Och vet ni vad? Vi har faktiskt fått ja från alla som vi frågat, det är ju kanon, faktum är att vi ska åka till Stockholm för att intervjua bloggaren Sandra Bejier som skriver toppenbloggen Niotillfem, åh så fint. I alla fall enligt mig, Clara & Maria, vi har varit i extas hela dagen!
Nu ska jag redigera bilder som Clara har skickat, de kommer nog upp här om en liten stund.

Puss!




Förresten, har ni sett att texten är annorlunda?
Erika fixade till den idag så nu är jag nöjd med den igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback