First day in school

Okej, första dagen i skolan är avklarad och det är bara två dagar kvar till helg. Så skönt så, för tillfället är planerna inriktade på Linn & Frida och därefter en Twilight-kväll med Mickis & Ellen. Det blir nog bra, det klingar fint i öronen och det ligger bra i munnen. Jag har faktiskt fått en riktig kanon-start på veckan, eller det är ju iofs onsdag men en bra start på veckan i skolan. I morse tränade jag på Nautilus när de andra spelade handboll, och efter skolan gick jag till simhallen och skvalpade runt där, 30 längder i alla fall.

Nu ska jag ta och kika runt på blocket tänkte jag, därefter ska jag duscha.
Vi hörs senare friends.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback