Back in the game

Det känns som jag är nere i en svacka igen med bloggen, konstigt nog.
Som de flesta kanske vet är jag hos Johan nu och vi har fullt upp med aktiviteter, men imorgon far jag hem i alla fall och då ska jag lova mig själv att jag ska blogga mer. På tal om det har det ju varit nyår och därmed har man avlagt en massa nyårslöften som man aldrig kommer hålla, vad är era nyårslöften?

Som vanligt säger jag alltid att jag ska vara nyttigare, äta mindre socker och vara så sund och nyttig som bara jag kan. Det vill säga att nyårslöftet kommer gå i krasch inom en vecka, men bortsett från det ska jag vara en bättre Therese. Inte klaga lika mycket bland annat, vara trevlig & glad, framförallt ska jag försöka att inte vara så sur mot min kära pojkvän när jag blir svartsjuk, det känns som att jag redan har brutit det. Men nu ska jag ta och kika på någon trevlig film tillsammans med svärmor och svärfar. Åter till nyårslöften imorgon om jag hinner. Därefter ska jag försöka beta av en lista om vad jag har funderat på och sådant, bland annat;
- nyårslöften
- massor av bilder från olika tillfällen
- veckans stjärna
- jullovet
- månadsdag
- något som jag satt och tänkte på nyss som jag säkert kommer på strax.

Men puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback