26-22

Usch, det är hemskt vad dåligt jag har mått idag. Riktigt dåligt faktiskt, jag vaknade med huvudvärk och jordens snorigaste näsa, det var nog värre än förra gången och då jämförde jag det med Niagara-fallet, då kan ni ju tänka er i alla fall. Dessutom har jag haft ont i halsen sen igår, bara sådär plötsligt kom både huvudvärk, förkylning & halsont. Nu saknas bara skyhög feber och kräkhinken så blir det rena, rama sjukstugan här hemma. Jag har uthärdat dagen i alla fall och snart är dagen slut. Handbollen är på tv och för tillfället står det 23-21 till Kroatien, 10 minuter kvar. Heja Sverige!
I skolan har vi kikat runt på Youtube, bland annat Tjenare Kungen, så störtskön film, därefter har det varit tidningen hela dagen lång, cirka 40 minuter av hela dagen som inte har gått till tidningen och då var det matte, inte bästa avkopplingen kanske. Men nu ska jag heja vidare på Sverige här, dessvärre ser det inge vidare ut, suck! 26-22 nu.


Oh så jag längtade till sängen idag under dagen, fy! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback