Morning 19/2

God morgon!
Jag väcktes nyss av min mor som ringde för att säga att hon kommer och hämtar mig och rasmus om en timme eller så, då ska jag träna äntligen, jag ska försöka rikta in mig på kondition men tror att det kommer sluta som alltid, man kommer ner aspepp och när man väl ska köra igång blir det i alla fall bara några minuter. Men vi får se hur det blir.

Resten av lovet är faktiskt planerat till max!
Ikväll ska jag iväg till Mickis och Ellen och ha trevligt, dagen kommer gå till att träna, städa och plugga!
Fredag ska jag träffa Lovisa först och på kvällen står Maria på schemat.
Lördag fick jag min vilja igenom! Jag och familjen ska till Ikea och leta fotölj, litet bord och byrå. Det blir fint det!
Söndag fyller min bror 14 år och jag måste hitta en present till den lilla parveln! Vi får se om jag ger honom en 50-öring inslaget i massor av papper, precis som han gjorde för mig när jag fyllde 15 eller 16. Men näe, jag är inte lika elak som honom så han kan nog få en 5'a kanske. Vi får se.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback