It's cold, ICEcold!

Brrr, mina fötter är nästintill is, tack och lov gjorde jag det smarta valet att ta vinterskor och inte tygdojjor. Jag, Mickis och Ellen var alltså och kollade på när Katrineholms bandylag, KVBS tog sig ett steg närmare till elitserien idag. Jag tror jag kan alla klackens hejjar-ramsor för tillfället, 7-2 blev resultatet för er som var nyfikna. Nu är det bara en dag kvar tills jag slipper skolan i 4 veckor, sen går vi en vecka och därefter är det påsklov. Imorgon blir det nog ingen tänkar-dag för min del, vi körde slut oss rejält idag då vi arbetade med skoltidningen hela dagen. Självklart är det sidor som krånglar som attans och låser sig men om jag förstod det hela rätt får vi morgondagen på oss också och då ska vi finlira på det sista.
Men i vilket fall kommer det bli skönt att vara borta från skolan ett tag, det behövs lite pauser då & då. Nu ska jag sova så jag är pigg tills imorgon så jag kan duscha.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Hörru, dom tog sig ju inte till elitserien ;) det var ju bara andra matchen av sex stycken i kvalet ;)

2009-02-27 @ 17:23:37
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback