Träningstankar

God kväll allesammans!
En massa slit med tidningen idag, speciellt med alla sidor, suck! Det blir aldrig riktigt som vi planerat men nu jäklar tror jag minsann att vi fått till det. Jag tänkte på en sak idag när jag tränade efter skolan, visst är det jobbigt att "komma tillbaka" till en träningsritual efter två veckor av sjukdom? Speciellt uppvärmningen, det är så fruktansvärt tråkigt men viktigt och visst, självklart gör jag den men vad tusan - det är sjukt tråkigt. Det som är ännu tråkigare är att se hur musklerna minskat, shit, jag låter ju som värsta muskelbyggaren här *spänner biceps lite extra*, jag menar det är inte alls roligt att se hur vikterna minskar och framför allt att repetitionerna minskar. Men nu ska vi satsa på Beach 09 här och bli riktigt "fitta" till sommaren, i och för sig så låter det likadant varenda vår, men man kan ju få drömma och satsa lite. Jag har tränat idag i alla fall och jag är nöjd, imorgon blir det.....kondition på idrotten. Sen måste jag nog försöka få med pappa till Intersport eller något och införskaffa mig nya träningskläder, mina byxor är just nu så stora så det ser ut som att min rumpa är 2 meter bred, om inte mer, dessutom är mina linnen sunkiga och nej, så kan vi ju inte ha det. De har ju faktiskt fått in riktigt snygga kläder nu om jag inte minns fel, men det får jag kika runt på sen för nu ska jag hoppa in i duschen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback