ruuuusch

Helt otroligt vad dagen har gått fort, jag har umgåtts med Tuva hela dagen och vi har bakat bullar som blev kanon, varit nere på stan och köpt nya dea-dem till henne och gjort rosa och gula våfflor med grädde, glass och sylt, hur gott som helst om ni frågar mig. Angående det här med att fixa mina naglar så blev det inget av med det, suck! Tjejen/kvinnan som hade skrivit min tid på mitt kort hade skrivit mig fel och satt mig på klockan 3 imorgon istället för idag men jag ska dit imorgon klockan 12 i vilket fall. Jag blir så irriterad när man får fel tider eller när man får vänta överdrivet länge, om man har en tid att passa ska man se till att man är klar då. Det kanske förklarar varför jag alltid får panik när man åker 5 minuter senare än vad man har sagt, jag tycker helt enkelt om att vara tidig.

Om 10 minuter kommer Anna, Maria och Erika hit, då ska vi försöka få tag i Yasmine.
Vi hörs sen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback