Like when we were young

Yey, nu tror jag att jag är på G igen, på G i skolan och på G här, finemang måste jag säga.
Dagen har tillbringats mestadels hos Clara tillsammans med Maria, vi bakade kladdkaka som inte blev så värst lyckad men ändå ätbar, sockersuget är så sjukt stort på torsdagar när vi går från 08.25 till 15.40, hemska dag.
Min far kom och hämtade mig och Maria, hela vägen satt vi och sjöng högt till Magnus Uggla. Jag drogs tillbaka till när jag var 7 år, då jag och pappa satt i bilen och sjöng högt till "Kung i baren". Jag är tro det eller ej uppväxt med band som Magnus Uggla och Freestyle, vilka tider. Men nu när vi satt i bilen och sjöng som högst så bytte det låt och "Jag vill" började spelas. Så nu har jag alltså suttit och lyssnat på samma låt om och om igen från klockan 7.



Lite skojig text tycker jag allt, en riktig favorit för den yngre Therese.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback