I taket lyser stjärnorna

Det blev som jag trodde, efter halva filmen satt och med tårarna rullandes ner för kinderna, det är faktiskt dubbelt så jobbigt att gråta på bio, man kan ju inte göra ett enda ljud ifrån sig, då blir det ju dubbelt så pinsamt och alla tänker "ahaaaa, där är tjejen som lät så mycket under halva filmen och gjorde att jag inte hörde någonting", tur att det är mörkt i alla fall. Filmen var i alla fall bra, ingenting emot boken men ja, så är det väl alltid antar jag. Bra musik, helt okej skådespelare, pinsamma scener och repliker som påminner mig om "Linas kvällsbok", om inte värre, verkligen roliga repliker som ändå inte är för kvicka för att uppstå i verkligheten, dessvärre ett uruselt slut, förlåt men det var verkligen inte alls bra! Ni vet ett sånt där slut som bara.....vips! Slut på filmen och nu får ni tänka själva, jag tycker inte om det. Men strunt samma, filmen var kanon och ja, se den gott folk!



Nästa film att se är Män som hatar kvinnor! Jag tror den kan vara riktigt bra, som allt annat jag vill se på bio.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Viktor

Men duuu, Män som hatar kvinnor är inte som allt annat på bio. Den kommer bli grym :) Btw så pratar dom om den på ettan nu (A)

2009-02-18 @ 22:40:49
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback