Hair

Allting har faktiskt varit utmärkt idag, bortsett från cyklingen i morse, usch vad kallt det var. Benen fick som tusen nålar efter 5 minuter och efter 10 minuter kändes det som jag hade två kylklampar på öronen, det är nog trots allt fortfarande tid för mössa på huvudet, jag får tänka på det imorgon. 
Men för att liva upp stämningen lite i bloggen här tänk jag visa er bilderna jag tog till min fotouppgift Hår, 



Jag tycker i alla fall att den blev ganska okej.
Förresten så lyckades jag övertala min far att åka till Intersport imorgon, jag tror nog det blir bra med lite nya träningskläder så att man känner sig ännu mer peppad. Det är faktiskt inte lika roligt att träna när byxorna hänger här och där så man lika gärna skulle kunna haft en sopsäck på underkroppen och t-shirtarna eller linnena är sunkiga och gamla, usch nej. Imorgon blir det fint. Jag och Clara ska iväg till Bennetoftarna och laga efterrätter tillsammans med Catarina, ett reportage till våran skoltidning. Det blir galant.

Puss! 


Kommentarer
Postat av: yasse

jag tycker bilden blev jätte bra!

2009-02-03 @ 07:43:21
URL: http://yazz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback