God middag, God kväll?

God middag / God kväll!

Det är otroligt vad lovdagar går snabbt, jag blev väckt klockan halv 10 av Tuva som ska komma över ikväll och baka lite med mig, lite mysigt sådär. Därefter har jag kollat på Brothers and Sisters, min nuvarandra favoritserie, om man bortser från O.C som Johan har fått min att avguda, i förrgår natt kollade jag klart på första säsongen och jag trodde jag skulle dö, hemskt vad jag satt och snyftade, lite som när man ser på Extreme home makeover. Därefter har jag ätit frukost och varit ute med hundarna, jag har till och med hunnit med ett träningspass. Dessvärre har mitt knä börjat knasa sig och nu har jag ont bara jag springer med knäskydd, inte brabra. Imorgon ska jag till sjukhuset tror jag och få en remiss till Stockholm.

Jag  har funderat lite på en sak, tänka sig, när börjar man säga god kväll istället för god middag? Är det runt klockan 6 när det börjar bli mörkt, typ? Eller är det när man har ätit middag och har kvällsmaten kvar? För isåfall är det ju olika för allihopa, vissa äter ju lunch vid 3 och andra vid 5, om inte ännu senare.
Men nu ska jag vara lite mysig och gå och duscha, jag tänka lägga upp lite foton som jag tog igår på Mejmans när jag var där, hope you'll like it.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Johan

Men om det är efter att man har ätit middagen så spelar det ju ingen roll när man äter lunch ;)(I) <3!

2009-02-21 @ 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback