WEDNESDAY

Jädrar vad kallt det är! Det har varit kallt hela dagen men nu på kvällen var det helt galet kallt. Minus 8 grader och jag kände att min vinterjacka behöver bytas ut till någon tjockare. Den jag har nu är varm runt kroppen men runt armarna är den riktigt kall, lite för kall om det ska vara såhär kallt i vinter. Efter alla mina prylar jag fixat idag har jag tränat lite ben, armar och mage. Därefter har jag tagit en liten promenad med hundarna och nu sitter jag här. Planen nu är att jag ska ta och duscha, tvätta håret och ha en liten ansiktsmask. Det blir ett bra avslut på en onsdag. Förresten kommer det upp lite bilder från Göteborg senare, håll utkik om ni är intresserade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback