MOTIVATE ME

Jag har tillbringat hela dagen med Matilda, ytterst trevligt. Vi hade en rejäl nostalgi-tripp bak i tiden till Good Charlotte, kollade på dvd med dem och ja, njöt. Inget fel på de karlarna i alla fall, inte enligt oss i alla fall. Ehe. En långpromenad gick vi också, hurtigt värre. Nu sitter jag istället i sängen, har jordens magont och funderar på att krypa ner i sängen direkt snart,  eller efter en dusch. Men först och främst ska jag lyssna på Good Charlotte - The Motivation Proclamation. Inget fel alls med mitt beteende just nu, jag har bara en liten crush. En liten bara. Som jag och Matilda säger (vilket har blivit vårat favoritord just nu, betyder typ MUMS): NOMNOMNOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback