LUCIA

Ännu en ny vecka full med plugg och träning, mit vecka fylls tack och lov med glädje när veckan är slut på fredag av att min loverboy kommer, dessutom är det ju lov. Nu på morgonen har det varit luciafirande i aulan av estet-klasserna. Lite trist att lärarna spelar men jag tycker ändå att det var helt okej värt att lyssna på. Något mer som är så jävla tråkigt är när äckliga människor som knappt förtjänar att gå i skolan förstör så mycket. Man vill sparka dem mellan benen och spruta pepparspray i ögonen, och hoppas att de brinner i helvetet när den dagen kommer - ungefär. Inte riktigt men min slutsats är att om man inte gillar firanden på något sätt ska man inte gå och förstöra för andra och framför allt folket som framför det. De förstör bara.
Nu väntar en lektion med tidningen och därefter...SLUT. Dagen kommer gå åt att plugga matte, jag riktigt skuttar av glädje. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback