IN MY ASS

Okej, alla julklappar är köpta nu! Äntligen. Jag tillbringade mestadels av min eftermiddag tillsammans med Lovisa på stan, julklappsshopping som sagt och nu är jag hemma. Fann min efterlängtade klänning från Style by stars på sängen. Vad ser jag när jag öppnar paketet? Jo, nummer ett: Det var en stor reva i tyget, nummer två: När jag väl hade fått ner dragkedjan, fick jag inte upp den igen. Så pissigt så det inte finns. Usch. Inte nog med en lång leveranstid som, enligt dom, ska ligga på 5-9 dagar vid lagervara (IN MY ASS HELLER!) kommer efter en månad och en och en halv vecka. Då kan man inte ens få en klanderfri vara utan måste retunera. Nej, jag är ingen ängel just nu för jag är jävligt förbannad. Tur för dom att jag köpte en "reserv"-klänning i veckan, så mycket tråkigare, men...det får väl gå. Nu ska jag dammsuga, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback