GENOMGÅNG

God kväll! Jag övningskörde hem ifrån Johan, gick galant och jag börjar vänja mig vid mörkerkörning nu. I fredags kom Lillan och hämtade mig på stationen och vidare mot pizzerian. Vi blev smått uppraggade av pizzakillen som jobbade där men nej, vi brydde oss inte speciellt mycket om honom. Därefter satt vi och hejjade fram Calle i Idol och Johan kom runt 11 och då blev det Flickan som lekte med elden. Johan blev så rädd vid en scen att jag trodde han väckte hela lägenheten, klockan halv 1. Duktig pojke. I lördags handlade vi mat och förberedde hela dagen tills Johan och Lillans föräldrar kom och fick trerätters. Skaldjurssoppa med vitlöksbröd till förrätt. Oxfilébiff, potatisgratäng, tsatsiki och sallad till varmrätt och till efterätt blev det panacotta med tre smaker. Ljus choklad underst, mörk choklad i mitten och hallon överst. Helt galet gott!

Nu är jag hemma i alla fall, lika skönt som vanligt men samtidigt saknar jag min gris.
Nu ska jag glo på Filip och Fredrik och längta till sängen.
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Johan

Mupp 1!

2009-12-06 @ 22:19:35
Postat av: Johan

Mupp 1!

2009-12-06 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback