1:A DECEMBER

Helt sjukt vad snabbt det går, det är snart slut på 2009 och dags för 2010. Det året jag förhoppningsvis får mitt jävla körkort, det året jag tar studenten och det året jag ska bestämma mig för vad vill göra med mitt liv. Hoppas det ljusnar lite till 2010. 23 dagar kvar till julafton också, jag tror jag är klar med min önskelista också, nästan i alla fall. Några fler önskningar ska jag väl komma på, i alla fall till Johan så karln har lite att röra sig med. Jag handlade min första julklapp i helgen förresten, tror jag ska släpa med mig min bror eller så för en riktig shoppingdag med julklappar, han blir säkert jätteglad...Men det är dags att göra en julklappslista kanske, alltså en lista där det står vilka man ska köpa julklappar till. Mamma tror att jag har någon form av autism där att jag gillar att göra listor. Det tror inte jag utan jag VET att jag gör listor för jag får en liten minipini kick av att kunna kryssa av allting jag gjort. Så det så. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback