what a night

Det blev en väldigt sen träning men vadå, träning är alltid tränig. Det känns verkligen att kroppen inte varit igång på ett bra tag, jag kommer ha gryyyym träningsvärk imorgon kan jag nästan lova. Känns som jag har hunnit så sjukt mycket idag, fixat klart fotoportfolion, varit i skolan, övningskört, tränat och redigerat bilder. Kvällen ska ägnas åt att ta en långpromenad, duscha och rå om mig själv samt redigera resten av bilderna och skriva klart bokrecensionen. Låter inte det som en HELT okej kväll. Det har varit en riktigt bra dag, humöret på topp och allting går som jag vill, om man bortser från körningen men jag skyller helt på idioterna som körde samtidigt som jag, det är helt och hållet deras fel. Säger.Vi.

Nu ska jag äta på direkten, det är tydligen viktigt med mat efter träning - det har i alla fall min pojkvän berättat för mig, klok som han är! :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback