det här med att plugga

Hemma igen och snart träning, det blir spinning idag igen efter min vilodag jag hade igår. Finemang tror jag nog att det blir. När jag kommer hem ska jag hjälpa mamma att städa, duscha och ha en stor fet ansiktsmask i fejjan. Jag kom fram till idag att det är väldigt skönt att göra alla läxor och liknande i förväg, så slipper man stressa liksom. Jag tror kanske jag ska börja göra så med alla läxor, det vill säga att jag har väldigt mycket att leva upp till just nu. För just nu så är det väldigt mycket som är inplanerat. Till exempel: Examensarbeten, Svenska C-uppgifter, Svenska B-uppgifter, Matte B-prov - det skulle inte förvåna mig om det kommer något mer som snart ska vara inne. Tack och lov är inte allting nu men ändå, det är mycket att tänka på för en 17, snart 18-åring.

Nu ska jag sticka till träningen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback