new new new

Åh, varför blir man så  himla trött när man åker buss? Men jag har i stort sett gjort allting jag sa att jag skulle göra, förutom att ha fixat med F&S. Jag jobbar imorgon förmiddag så min plan B är nu helt enkelt att fixa det efter jobbet. Just nu längtar jag bara tillbaka till min älskling men istället för att gå ner mig i min "sorg" ska jag ta en lång dusch och därefter fila till mina fötter som jag har vanvårdat en längre tid nu. Förhoppningsvis kommer det även upp en massa bilder från helgen och ännu längre bak. Men just nu ser det  ut som att det blir något avsnitt O.C och efter det dusch.

Förresten, såhär blev mitt hår. Ingen större förändring, endast bort med allt slitet.
Men skönt är det i alla fall.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback