the game

Istället för att studsa upp klockan 9 tog jag en lite längre sovmorgon till halv 11 istället, så himla skönt när man legat och frusit hela natten, jag undrar om det har att göra med Johans våldsamma drömmar som gör att han far runt i sängen och tar allt täcke? Vad vet jag. Idag åker vi till K-holm i alla fall. Inte alltför mycket inplanerat men det känns ändå väldigt skönt när jag börjar skolan på onsdag. Faktum är att jag saknar det lite, speciellt klassen. Men strunt samma, nu ska jag lägga mig på sängen och påbörja boken Spelet, en slags handbok i raggning, för killar så klart. Men vem vet, den kanske är hur bra som helst. This will be exciting.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback