thank God for the technique

Det har inte blivit mycket bloggande idag. Dock har jag hunnit en hel del faktiskt, bland annat att träna, försköna håret och grejja med skrivaren. Efter spinningen var jag ute med Ellen och gick en promenad, känner verkligen att mitt duktiga jag håller på att komma tillbaka. Nu skriver jag ut de flesta bilderna som ska vara i min portfolio och det tar sin lilla tid, jag sätter nog in dom en annan dag men det tar sig i alla fall.
Ibland förvånas jag över mitt sätt att planera, ibland är jag fruktansvärt bra på det och ibland ja....inte fullt så bra på det. Idag är en bra planerar-dag. Jag har till och med packat tills helgen, alla fotosaker och ja, allting är i stort sätt klart, förutom badrumsgrejjer.

Men guess what? Sovtajm står på mitt schema och det är precis vad jag ska göra. Min träningsvärk kommer inte vara nådig imorgon, men det är väl ett av skälen man tränar, eller?
Nå ja, sov gott!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Cecilia

DUUUU, ska du ha riskettan den 7sep???

2009-08-21 @ 13:54:52
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback