planer, åh dessa planer

Måndag, måndagar som är så fruktansvärt roliga.
Gissa vad jag ska göra idag? Faktiskt ingenting, ingenting gott folk! Eller...om man tänker efter är det en hel del. Först och främst ska jag åka hem idag, så typiskt när man har börjar slänga sina kläder överallt så ska man helt plötsligt åka hem. Vid klockan 2 ska jag klippa mig, igen. Känns som det var någon vecka sedan bara, trots det har det gått två månader och mitt hår är hyffsat slitet vilket talar för en ganska rejäl kortning, efter den här klippningen ska jag bada i inpackning. Jag ska även betala min skuld som jag har på F&S sedan läääängesedan. Min plan var därefter att komma igång med träningen igen så man slipper komma tillbaka till skolan, som trea och se ut som en flodhäst, smart va?!

Man kanske skulle ta och traska till bussen då, det är ju trots allt bara 35 minuter kvar! Tänk om jag missar den!
Då missar jag ju hela dagen hemma och det vore ju föööör synd!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback