music

DET ÄR DAGS FÖR FREDAGSMYS!

Snart är skolan klar och då ska jag hemåt och städa huset, framförallt i mitt rum tänkte jag, och vardagsrummet i och för sig. Det är inge vidare stiligt om det är en massa smuts och tidningar som ligger överallt. Nej, det ska vara städat på min födelsedag. 
För att komma in på något helt annat så tipsade mig Maria om ny musik i onsdags, galet bra är det. Jag ska tipsa och länka till flera låtar med en artist hon spelade för mig, så keep your eyes and ears open! Är det inte helt okej att kunna lyssna på en massa olika musikstilar, artister och liknande. Så fint att bara komma på "nej just det, den låten har jag inte lyssnat på på ett tag". Fruktansvärt bra, den som kom på musiken borde få Nobelpriset, helt klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback