humör i botten

Det är verkligen ingen bra dag känner jag, bortsett från kärleken. För ett tag sedan körde jag ut en kund som i princip var helt onödigt  vilket kunde ha betalat affären 600kr, jag känner mig riktigt dålig just nu, usch! Ett litet plus är i alla fall att jag skippar min lunch idag då Bertil är på fotojobb och jag får då sluta tidigare eftersom jag tar hand om affären, det känns som jag behövde det idag. Nu vill jag bara hem men nå ja, endast en timme kvar kan ju inte vara alltför hemskt. Det är trots allt väldigt lite folk idag, känner att det är bäst för mitt humör. Men som sagt, en timme kvar, om ens det och till kvällen är det KK-joggen, tradition á la Katrineholm.

Vi hörs senare!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback