flätor

Nu har jag gjort allting jag har tänkt göra idag, förutom att städa rummet men det känns som det blir min kvällsaktivitet för dagen. Massor behövs göras här inne, dammas, dammsugas, plocka iordning och helst av allt skulle jag vilja byta gardiner, måla hela rummet i en beige färg och bara rusta upp det lite. Jag antar att det får vänta ett tag till.

Sak samma, jag har hittat en blogg jag verkligen behöver i nuläget. Jag tycker det är galet snyggt med en inbakad fläta i luggen, ni vet en som löper liksom. Nu har jag faktiskt hittat en blogg där Linda visar hur man gör. Hur bra som helst ju! Flätorna hittar ni här. Nu ska jag kika efter lite rengöringsmedel och höra vad det blir till middag.

PUSS

update.
Förbaskat bra guide, tog mig tre minuter att göra en fläta i min lugg. Första gången dessutom. Nu kanske jag kan det ett tag framöver, oj vad jag ska utnyttja den här bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback