finally 18 år!

Äntligen har min dag kommit, som jag har väntat på i över ett år - ÄNTLIGEN!
Jag blev väckt av mamma, pappa, bror och Felix efter att jag legat lite småvaken i drygt 2 timmar eller så, då fick jag champange och jordgubbar, samt presenter. Det känns redan överväldigande att ha fått så mycket redan, av min bror fick jag en väska jag köpte i Norrköping, jag fick alltså pengar av honom efteråt. Mammsen och pappsen gav mig en Ipod och en locktång/plattång, lite coolt sådär. Lite senare kom familjen Mejman för att hämta Felix och då fick jag en superfin ros och ett presentkort på bion här i stan, faktiskt väldigt nödvändigt men något man ändå inte tänker på. Därefter kom sötaste Tuva tillsammans med hennes mamma, av familjen Tolbäcken fick jag alltså en finfin sjal i en snygg grön färg samt en parfym. Men om man ska njuta av sig födelsedag lite kanske?

Vi hörs senare eller imorgon, ikväll blir det krogen! :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback