bättre förr?

Pust, jag smälter bort! Så himla varmt är det, riktigt mysigt att gå på stan helt glansig i ansiktet. Men trots det hade jag otroligt trevligt och jag och Lovisa pratade bland annat om att åka till Stockholm innan hon börjar skolan i Halmstad, förstår ni hur långt det är?! Jag vet inte exakt hur långt det är men att döma av Sverigekartan jag googlade fram är det fruktansvärt långt, suck. Ikväll vankas det utomhusbio har jag hört och jo, jag ska dit. Tills dess ska jag försöka få ordning på våran förbannade skrivare som envisas med att göra bilderna helt rosa, trots att man byter patron. Jag gissar på att någon, dvs jag har haft sönder någonting inuti skrivaren vilket gör att magenta-färgen läcker på något knasigt sätt. Så sur blir jag, när jag äntligen skulle få ordning på min fotoportfolio, fy fasiken. Men nu när jag trots allt troligtvis kommit på vad problemet är så kanske jag inte behöver sitta och klura med skrivaren, dagens teknik alltså....jag blir så trött, det kanske var bättre förr trots allt?

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback