Sälen

God morgon kära ni!
Min uppdatering har verkligen varit urusel, verkligen! Jag har hunnit med att varit i sälen, firat ett år med Johan, testat åka skidor igen, kommit hem från sälen och gjort en massa trevligt här hemma tillsammans med älsklingen.
Men nu har han åkt hem så jag ska ta tag i bloggandet igen, så är det tänkt i alla fall.

Sälen var i alla fall kanon, superbra väder och då vi åkte hem var det grått och mulet, perfekt att åka hem så slipper man grämas för att lämna det fina vädret, eller hur? I vilket fall testade jag att åka skidor första dagen, det gick....okej, i alla fall de första 5-6 åken, därefter åkte vi Gustav-backen och jag vred till knät ordentligt, så jag och min kära pojkvän åkte hem till stugan för att se att knät var svullet som en handboll. Vi har ätit den bästa maten och haft otroligt bra där, och när man inte får åka skidor på några dagar är det lätt att det blir många bilder. Men det kommer ta ett helt inlägg så det får vi ta lite senare, nu ska jag äta frukost och sen följa med mamma ner till stan.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback