lycka!

God morgon!
Jag börjar inte förrän halv 11 och jag är ruskigt pigg, trots att jag gick upp vid kvart över 8. Skolan börjas då alltså vid halv 11 med ett beeptest på idrotten, vilket jag aldrig gjort förut, därför blir det intressant att se resultatet. Jag har i alla fall ägnat hela morgonen åt att kolla på Vakna med The voice, och till min glädje klippte Josefine sönder redaktör-Kjells tröja! LYCKA är det sanna ordet! För er som inte ser på The voice kan jag bara upplysa er om att han har haft samma tröja hur länge som helst och det klagas väldigt ofta på hur den stinker och liknande. Men idag klippte Josefine sönder den i alla fall så nu får han tack och lov köpa en ny tröja. Sanna mina ord, LYCKA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback