grades

Ännu en dag snart avklarad, skönt faktiskt med tanke på att dagen har gått snabbt och imorgon får jag den finaste och bästa behandlingen någonsin - min Johan kommer nämligen hit och stannar ända tills på söndag, fint va? Min dag har i stort sätt sett ut såhär; vaknade, åkte till skolan, illustrerade, bowlade, hade svenska och fick betygsunderlag, åkte hem med Maria och Erik i släptåg och därefter har jag följt dem en bit tillsammans med Boston. 
Hur låter den dagen liksom? Ganska slapp va, för om den inte gör det kan jag garantera er att den har varit det. Jag blev så fruktansvärt glad när jag såg mitt betygspapper, jag ligger på VG eller högre i alla ämnen förutom Samhäll, matte och idrott men vad tusan, det är väl ändå inte hela livet?

På tal om idrott tror jag att jag ska ut och powerwalka lite grann tillsammans med Mickis snart, om hon har tid.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback