Finally

Äntligen helg! Så otroligt skönt med tanke på att jag knappt haft någon lust att gå upp på hela veckan, trots att vi inte var här i måndags. Men i vilket fall så kommer helgen bli super, förhoppningsvis. Ikväll är det 50-tals fest som står på schemat och hostessarna är Anna och Clara som firar att de fyllt 18 år. Vi hoppas på det bästa helt enkelt och Maria kommer och förbereder sig hemma hos mig. Det blir nog ingen sen hemkost eftersom att jag ska upp på lördagen till Stockholm för att vara "modell för en dag" där tillsammans med Mickis, mor och hennes två vänner, det blir fint!
Från lördagen kommer jag vara barnvakt åt Tuva så jag kommer ha fullt upp, hela helgen. Men bilder kommer på utklädnad för kvällen, lite senare.

Nu ska jag njuta av att det är helg!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback