Cleaning

God dagens.
Dagen har innehållit fotolektion och pratade om Sverigedemokraterna och jag måste säga att det är ett ytterst underligt parti. De säger att de inte har några som helst rasistiska åsikter men ändå säger de att Sveriges skattetryck beror på att vi tar emot invandrare och att vi därav lever i ett mångkulturellt samhälle. Jag tycker minsann att de verkar som ett riktigt korkat parti då man sjunger om Palme-mordet som att det vore en snapps-visa (vilket det enligt SD är) och drar rasistiskt skämt.

I vilket fall fick jag sluta 13.05 så jag cyklade ner till stan och satte in pengar, hemåt och tog en dusch, därefter har jag mest suttit i sängen, funderat och har börjat ta tag i mitt rum. Det börjar bli lite småsmutsigt så det är dags att städa det - igen. Det kommer fram dammråttor 1 timme efter att man har dammsugit, det blir lite tröttsamt. Men nu ska jag kika vidare på Ceasar Milan och därefter städa rummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback