Casablanca

I fredags fick våran klass veta att våran skoltidning vi arbetade med innan praktiken hade blivit antagen bland de 12 bästa skoltidningarna i hela Sverige. Dessutom hade även treornas tidning blivit antagen bland de 12 bästa, kul att bådas tidningar blev med i alla fall.
Till det lite tråkigare då, idag fick vi höra att ingen av tidningar har blivit antagen till de tre bästa. Tråkigt men sant. Men i vilket fall så är jag väldigt nöjd.

Vi har endast sett film idag, Casablanca filmfestival ägde rum idag i aulan. Helt okej att gå hem klockan halv 12, jag klagar i alla fall inte. Men nu ska jag kolla vidare på SATC och därefter bädda rent sängen och dammsuga rummet tills Johan kommer imorgon. Förresten ska jag upp till Stockholm imorgon, kika knät på Sophiahemmet är vad som står på schemat och därefter hemåt igen - ingen skola vill säga.

Kommentarer
Postat av: Viktor

Besvikelse är väl bara förnamnet för min del känner ja. Är helt off..



Men ja, du får skicka en inbjudan när vi närmar oss september så är vi taggade ;)

2009-04-21 @ 19:19:00
URL: http://hoogberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback