why all copies?

Dagen har gått segt, trots att vi slutade 1½ timme tidigare, jag och Clara satt och väntade på David som skulle hjälpa oss med matten, vilket vi har prov på imorgon. Det kommer gå bra, tror jag, hoppas jag!
Idol fanns på schemat senare, jag blir så arg!
Varför vill man ha kvar Nils som är så jädra äcklig och hemsk? Förlåt mig svenska folket men nej, det är den mest hemska människan jag någonsin sett. Jag vet att jag har nämnt detta för mina klassvänner men jag kan mycket väl tänka mig att han var en hemsk unge när han var liten som älskade att plåga smådjur, fy vad fördomsfull jag är!
Dessutom blir jag arg på juryn som inte tar med braiga Alexander utan tar med 1000 "små"flickor som låter precis likadant, jag vet mycket väl att dessa sjunger riktigt bra, men varför tar man med alla som låter likadant? Letar de inte efter någon med en "speciell" röst?

Men nog  om det, nu ska jag sortera bilderna jag fick av Clara från fotograferingen i tisdags
och prata vidare med min älskade.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback