Vad för slags djur....?

Helgen har varit utmärkt, fullkomligt perfekt och bussresorna gick utmärkt!
På vägen dit satt det 7 friluftsmänniskor som spelade frågesport, frågorna var liknande:
Vad för slags djur är en tupphönegrisaborre? Självklart kunde allihopa frågorna och jag är så sur för att jag inte tog med
mig mina hörlurar till mobilen.

Igår var det skola återigen, vi hade 1 ½ lektion innan vi satte oss i obekväma stolar och lyssnade på brandmannen Leif som berättade om trafiksäkerhet och liknande. Sjukligt nyttigt och han pratade om hastighet, bälte, alkohol och i samband med alkohol visades den värsta filmen jag sett på länge, "Dont drink and drive"- filmen om Erik som blev påkörd av ett rattfyllo och dog, jag bröt ihop totalt, allvarligt talat så avskyr jag sådana filmer och kan knappt kolla på det.
I vilket fall fick vi testa dockor att blåsa i, jag var en aning rädd då jag såg en video för någon vecka sedan att dockan levde och stack ut tungan då man skulle blåsa,  uscha!
Kvällen spenderades i vilket fall tillsammans med Mahulda, bakande, ätande och kikande på film stod på schemat och vi hann även med en liten promenad! Trevligt I say! :)
I dag blir det förhoppningsvis fotograferande tillsammans med Maria och Clara och temat är godisfärgat, det vill säga starka färger och glatt, jag håller tummarna att det går bra så får vi se om något annat inlägg kommer upp under dagen!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback