underskattat

Nu när jag sitter här och gör min trevliga musikläxa om STIM så är musiken såklart på.
Och jag kom bara att tänka på att låten "Teddybjörnen Fredriksson" är sjukligt fin faktiskt.
Den går på högsta volym här hemma för tillfället.

Det är mycket vi inte uppskattar här i livet, jösses vad djup jag låter nu. Men faktiskt, det är ju så,
man uppskattar sällan småsaker, såsom att kunna andas själv, kunna gå och liknande.
Värt att tänka på, men nu ska jag i alla fall plugga vidare men slänger nog in ett inlägg lite senare! :)

Puss!

Kommentarer
Postat av: David

hahahaha "Det är mycket vi inte uppskattar här i livet, jösses vad djup jag låter nu" Det är ju ungefär det som är temat för min blogg, du skriver en mening om det och kallar det djupt :P ;)

2008-09-24 @ 18:25:25
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback