Stopp, hallå, läs, tack

Min mor väckte mig runt 10 så jag har varit uppe sedan dess, jag känner mig trött och sliten.
Jag ska alldeles strax springa till andra datorn och försöka skicka om engelskan, jag måste läsa om den igen,
så slipper det bli några slarviga stavfel och liknande pinsamheter.

Igår då jag läste tidningen blev jag grrrrr, sjukt arg!
Tydligen har Pirate Bay lagt ut obduktions-bilderna på barnen Max och Saga som mördades i Arboga den 18 Mars i år.
Jag förstår inte själva grejjen med att lägga ut bilderna på barnen och inte ens ta bort dom då barnens pappa och hans sambo ber Pirate Bay att ta bort bilderna, och de tillbaka svarar att det var ett "jävla tjat". De hävdar att händelsen är en allmän händelse och att alla ska ha rätt att läsa och ta del om det, men hallå, har du som har laddat upp torrenten hört talas om moral och etik kanske? Varför vill man väcka föräldrarnas sorg med att ladda upp bilder på deras obducerade barn medans de redan har tillräckligt med sorg att dämpa och komma över?
Hemska människor förstör hela min dag.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3262019.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback