Slutet för Patrik 1,5

Snabba dagar och snabba lektioner, jag gillar grejen faktiskt.
Vi hade Kurtis i 2½ timme och sen lunch, därför presskonferens på gamla Presto.
Jag somnade till och från den första timmen och den andra timmen hade jag fullt upp med att
hålla mig för skratt, det är fasiken svårare när man vet att man INTE får skratta.
I vilket fall åkte vi hem till Anna efteråt och fikade lite, kollade på förra årets Idol och hade allmänt trevligt bara,
och runt 6 åkte jag, Maria och Clara hemåt, jag mötte Mickis på stan, åt lite och jag fick för tredje gången se
Patrik 1,5 på bio.
Ja, jag börjar bli en aning trött på den nu, men den är fortfarande bra. Men nu räcker det, jag tänker inte se den fler
gånger, inte på bio i alla fall. Resten av kvällen har jag spenderat tillsammans med mamma och pappa, <3
Jag och mamma turades om att killa varandra på ryggen, hihi!

Men nu ska jag typ, göra ingenting och bara lyssna på bra musik.
Som Markus Krunegård.

Toplistan Markus Krunegård
1. Jag är en vampyr (ingen kan ha ungått den)
2. Stjärnfall
3. Maria och jag
4. Idioter

Puss!


Kommentarer
Postat av: David

Ibland Gör Man Rätt Ibland Gör Man Fel, då? :O Den är ju bättre än stjärnfall!

2008-09-27 @ 10:23:34
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback