radion spelar aldrig våran sång

Oho, dagen är snart slut, jag är superduper trött och längtar för tillfället något helt sjukt till nästa helg!
Jag vill vara hos dig nu!
Jag har skrivit klart engelskan, igen, det förra läste jag igenom förut och nej, jag gillade det inte, så nu har jag skrivit om det så det blir att ge till läraren. Hoppas det duger, jag är osäker.

Jag har hittat en ny man att lyssna på, Lasse Lindh, helt underbart att lyssna på måste jag säga.
Jag gillart, skarpt, speciellt Radion spelar aldrig våran sång,
Men nu ska jag ta och läsa igenom engelskan återigen och därefter göra mig iordning för sängen,
på tal om sängen kom jag på att mina sängkläder hänger ute, mums, det blir kallt!



Puss!

Kommentarer
Postat av: Johan

Jag trodde det var du som var så poetisk och kom på det, men då tog jag ju fel... ^^

2008-09-07 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback