In English please

Jag sitter för tillfället och väntar på engelska och fryser som bara den.
Men eftersom jag har kommit fram till att jag klagar på det mesta så ska jag inte klaga alls på värmen,
jävlar vad varmt det är!

Sista lektionen är alltså Engelska och därefter ska jag försöka ta upp träningen, good luck!
Men det behövs, tro mig. Resten ser i alla fall ut såhär:
- Plugga Matte
- Plugga Trafikteori
- Göra klart musikläxan vi fick i uppgift idag.

Matteprov på fredag alltså, i Linjära funktioner, det kommer gå så jävla bra! Absolut, det tror jag nog, bara jag tar tummen ur rumpan och börjar plugga rejält ska det nog gå ganska bra. 
Trafikteorin är det prov nästa måndag, på bilens delar och liknande, jag är bra på bilar, låtsas vi!
Men nu ska jag fortsätta sitta i det här varma rummet och peppa mig själv till engelskan.

Puss

Kommentarer
Postat av: David

y = kx + m <-- is the shit! Nämen säg till om du behöver hjälp :D

2008-09-24 @ 15:36:23
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback