genomgång 5/9

Gårdagen var trevlig må jag säga. Jag, Clara och Maria åkte ut till Cajsa runt tjugo i 6, åkte och införskaffade oss lite blommor och sådant till födelsedagsbarnet. Trevligt folk men dessvärre inga som vi direkt kände, så vi hörde oss för lite med bror David om vad som skedde inne i stan. Vi fick skjuts in av min snälle far till Gatstuberg och fick lyssna till gitarr-spelande naturare. Eftersom alla dessa är 90:or får de gå på krogen så vi började knalla in mot stan, jag lärde mig en massa andra-namn och hade trevligt och därefter skiljdes alla åt. Jag, Clara och Maria var återigen ensamma så vi drev runt ett bra tag på stan innan vi fann gamla vänner som vi pratade med. Runt 2-tiden åkte vi hem och natten avslutades med att kolla 5 - 10 minuter på Pirates of the Caribbean, men det tog inte lång tid innan jag kände att ögonlocken tyngde neråt.
Jag tackar alla för en utmärkt kväll och jag hoppas jag träffar er trevliga nyfunna människor igen!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilken himla trevlig kväll det där var,det får vi göra om!

2008-09-06 @ 17:59:23
URL: http://piratvals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback