excause moi

Ursäkta för den snabba uppladdningen av inlägg men tusen av tankar surrar i min lilla skalle för tillfället som jag känner att jag måste få ur mig. 
Men till saken, är det bara jag som blir ruskigt irriterad när jag kommer till en bänk som är full med sudd-grejs? 
Ni vet sådant som kommer efter att man suddar, det där svarta som blir kvar efter? I vilket fall, hur tusan kan man ens sitta och skriva med det där på bänken? Jag vet att jag stör mig något så otroligt på småsaker och i alla fall. Ta bort det för tusan!

Kommentarer
Postat av: David

du irriteras av mindre saker än mig men jag förstår dig. VI gick in lite tidigare idag, under tiden som klassen innan höll på att försöka gå ut. Så då kommer jag fram till en sådan bänk, min kamp mot detta blev: 2Jaså? Här har visst nån gjort fel"

2008-09-16 @ 22:14:29
URL: http://davveponken.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback