congratz

Efter skolan och allt detta jobbiga cyklade jag hem och därefter ner för att möta Mickis på stan.
Gick där en dryg timme och kikade runt på allt möjligt, jag hittade grejs till skolan osv.

Ellen har fått körkort idag, David också! Grattis grattis tycker jag allt!
Vi har alltså suttit i bilen från halv 6 till 8, eller något liknande.
Imorgon måste jag sätta mig med läxor har jag allt bestämt, och träna.
Jag tränade inte idag, usch och fy på mig!
Jag känner att mitt skrivande har försämrats, sådant gillar vi inte, hoppas på bättring i vilket fall.

Nu ska jag kolla vidare på Skönheten och Odjuret! :D
Puss!

Kommentarer
Postat av: David

Tackartackar syster :D

2008-09-03 @ 18:04:29
URL: http://davveponken.bloggsida.se
Postat av: Ellen

Tack gumman, det var på tiden va? ;P

2008-09-06 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback