bloggdesign?

Jag ber om ursäkt för gårdagen, det jag gjorde var fel.
Förlåt för att jag inte nämnde Markus Krunegårds - Ibland gör man rätt ibland gör man fel.
Förlåt för det.

Men jag sitter i vilket fall och funderar på om man kanske skulle försöka sig på en egen bloggdesign?
Trixet är bara att jag förmodar att den kommer suga rejält och nja, jag vill nog hellre att någon annan fixar den.
Någon som är sugen eller någon som har tips? :)

Jag sitter och väntar på Maria, vi är världens vackraste par, det har jag hört i alla fall.
Vi ska fixa och spackla sönder oss tills klockan slår 5 då taxin David kommer och hämtar, ska därefter
hämta Clara och sedan ut till David, jag hoppas det blir bra ikväll. Jag är säker på det.
Bilder från tisdagen finns föresten upp på bilddagboken, om ni nu är sugna på att kika lite.

Ha en bra kväll kompisar så hörs vi imorgon eller så,
jag kommer plugga ihjäl mig imorgon, tjoho!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är ju skoj att göra bloggdesign. ;) Och du klarar det säkert. :D

2008-09-27 @ 17:36:17
URL: http://ceciliadahlfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback